Search

Principe 1

Copy this Storyboard CREATE A STORYBOARD!
Maak je eigen bij Storyboard That Afbeelding Bevoegdheden: Beta lobe neurons (https://www.flickr.com/photos/nichd/16701522743/) - NICHD NIH - Licentie: Attribution (http://creativecommons.org/licenses/by/2.0/) Gebruik een Fysiek Model Gebruik een Diagram Gebruik een Film Gebruik Technology Leerlingen met leerproblemen zoals dyslexie kunnen het best leren door middel van auditieve en visuele instructies. Mevrouw Darcy gebruikt driedimensionale modellen zoveel mogelijk aan de wensen van tactiele leerlingen pakken. Mevrouw Darcy aanvult tekst met foto's en schema's om woordenschat te leren. Het diagram ondersteunt de visuele leerlingen in haar klas. Ze maakt gebruik van vet lettertype en een hoog contrast om het leren van leerlingen met een visuele beperking te ondersteunen. Films zijn een geweldig hulpmiddel voor het klaslokaal dat verschillende vormen van leren aan te pakken. Mevrouw Darcy heeft geconstateerd dat een aantal van haar leerlingen met aandachtsproblemen moeilijkheden goed reageren op video's, net als haar auditieve leerlingen. Sommige studenten leren het best door het verkennen, lezen en onafhankelijk van elkaar aan te sluiten op materiaal. Mevrouw Darcy houdt van dat de computers gemakkelijk kan worden aangepast aan de behoeften van studenten met een zintuiglijke handicap ontmoeten. Identificeer de lobben van de hersenen en hun functie. Principe 1 Meerdere Modes of Representation Identificeer de lobben van de hersenen en hun functie. Doel _____________ The Human Brain Frontale Kwab Frontale Kwab Cerebellum Pariëtale Kwab Achterhoofdskwab ________ ________ ________ ________ ________ Identificeer de de lobben van de hersenen en hun functie. Doel _____________ Doel _____________
Principe 1
Storyboard That

Create your own Storyboard

Try it for Free!

Create your own Storyboard

Try it for Free!

Storyboard Description

UDL Principe 1 - Meerdere Modi of Representation

Storyboard Text

  • Gebruik een Fysiek Model
  • _____________
  • Identificeer de lobben van de hersenen en hun functie.
  • Doel
  • Gebruik een Diagram
  • Frontale Kwab
  • Frontale Kwab
  • ________
  • ________
  • ________
  • ________
  • Cerebellum
  • Pariëtale Kwab
  • ________
  • Achterhoofdskwab
  • Leerlingen met leerproblemen zoals dyslexie kunnen het best leren door middel van auditieve en visuele instructies. Mevrouw Darcy gebruikt driedimensionale modellen zoveel mogelijk aan de wensen van tactiele leerlingen pakken.
  • Gebruik een Film
  • Meerdere Modes of Representation
  • Principe 1
  • Mevrouw Darcy aanvult tekst met foto's en schema's om woordenschat te leren. Het diagram ondersteunt de visuele leerlingen in haar klas. Ze maakt gebruik van vet lettertype en een hoog contrast om het leren van leerlingen met een visuele beperking te ondersteunen.
  • Gebruik Technology
  • _____________
  • Identificeer de lobben van de hersenen en hun functie.
  • Doel
  • The Human Brain
  • _____________
  • Identificeer de de lobben van de hersenen en hun functie.
  • Doel
  • Films zijn een geweldig hulpmiddel voor het klaslokaal dat verschillende vormen van leren aan te pakken. Mevrouw Darcy heeft geconstateerd dat een aantal van haar leerlingen met aandachtsproblemen moeilijkheden goed reageren op video's, net als haar auditieve leerlingen.
  • Sommige studenten leren het best door het verkennen, lezen en onafhankelijk van elkaar aan te sluiten op materiaal. Mevrouw Darcy houdt van dat de computers gemakkelijk kan worden aangepast aan de behoeften van studenten met een zintuiglijke handicap ontmoeten.

Image Attributions

Over 30 Million Storyboards Created
No Downloads, No Credit Card, and No Login Needed to Try!
Storyboard That Family

We use cookies so you get the best experience, Privacy Policy