בקשו מהתלמידים ליצור טקסט לחיבור עצמי לאל קפונה האם חולצותיי על ידי בחירת הציטוט או הסצנה המועדפים עליהם והמחשת המשמעות עבורם.
Storyboard Text
סצינה חביבה אל קפונה DOES כתנותי
לא הרבה מבינים על אוטיזם בשנות ה -1930. האתגרים עם האוטיזם של נטלי גורמים ללחץ רב במשפחה ואין להם הרבה תמיכה. הם לא תמיד יודעים את הדרכים הטובות ביותר לעזור לה וישנן אי הבנות רבות סביב אוטיזם. למשל, פסיכולוג אמר לגברת פלנגן שהסיבה לכך היא שאין לה מספיק תשומת לב. אוס תוהה אם היה לו קשר לזה מאז שהאתגרים של נטלי החלו כשנולד. בסצנה מרגשת, מר פלנגן מבטיח לבנו שהוא יודע בוודאות שמוס אינו אשם והוא לא צריך להאשים את עצמו.
"" אבא,. . . האם גרמתי לנטלי להיות מה שהיא? " נראה שהשאלה מגיעה אי שם עמוק בתוכי ..." משהו שעשיתי? אמרת שהיא החמירה כשהיתה בת שלוש. אז נולדתי. האם זה אני? " ... "אייל," אבי תופס את כתפי והוא מביט ישר בעיניי. "אני לא יודע", הוא אומר, נושם נשימה דומעת, "מה גרם לנטלי להיות [כמו שהיא]. אני לא חושב שמישהו יודע את זה. אבל אני יודע את זה ... לגמרי בטוח שזה בטוח לא היה כלום, בכלל לא קשור אליך. ""